Vierdaagse en Las Vegas strip in 1!

10 oktober 2017 - Las Vegas, Verenigde Staten

2e dag Las Vegas en nog steeds niet miljonair :-(
Wat jammer! ;-)
Gelukkig hebben we evengoed hele leuke dagen er gehad! Vandaag hebben we lekker uitgeslapen, want elke dag stonden we nog vroeg op om te ontbijten, maar nu hadden we zoiets van: Uitslapen! 09.30 uur was vroeg genoeg! We zijn gaan rijden naar de Las Vegas Sign bord, waar ook de herdenkingsplek is voor alle slachtoffers van de Las Vegas aanslag. Zeeën van bloemen, foto's, tekeningen, knuffels en kaarsjes. Ontzettend veel mensen die even er langsop liepen! Ook huilende mensen. Misschien wel familie of vrienden? Het is een naar gevoel als je de foto's ziet van de veel te vroeg overleden mensen. Gelukkig zijn wij niet in de gehele begin van onze vakantie begonnen in Las Vegas en zijn we de ochtend vóór de brand in Anaheim gaan rijden van de brand! We hebben geluk gehad. We zijn een colaatje wezen drinken tegenover de Vegas sign bord en een tafel naast ons zat een man. Des fluisterde: "Indo."
Hij hoorde het aan de manier van spreken naar een andere man toe, maar twijfelde. Tot de man iets in het Indonesisch zei en waarop Des, wanneer de mannen wegliepen gedag zei in het Indonesisch! Haha! De man zei het terug en draaide zich vervolgens verbaast naar ons om. "He has Indonesian blood" zei ik. De man lachte. We hadden besloten de strip over te lopen nadat we de auto bij ons hotel hadden gezet en nog een beetje de boel te verkennen! (Lang lopen in de hitte kan ik je vertellen)
We hebben de M&M winkel met 4 verdiepingen bekeken! WOW! Zoveel verschillende kleuren en soorten m&ms? Heb ik nog nooit gezien! Maar nee, ik liet ze voor wat het was. Echt. Vanmorgen hadden we ook ons verlaat ontbijt bij de Burger King gehad namelijk...... Hahaha! Ja, ik weet wat jullie denken, maar hallo? 'T is vakantie dus so what?! Maar goed, we liepen dus verder de Strip over en kwamen uiteindelijk bij een leuke bar/restaurant, waar we buiten aan hoge tafels zaten en ontzettend vriendelijk geholpen werden! Het was happy hour, dus mijn bestelde perzik vodka ice tea werden er 2! Zucht.. Maar ze waren wel lekker ;-). Des nam 2 biertjes en toen bedachten we ons dat we nog 100 dollar eten tegoed hadden van het reisbureau! (Aangezien onze vakantie door hun fouten nogal raar begon)
We gingen eten bij een ander hotel, die een All you can eat restaurant hadden, waaruit je zelf eten kon halen en de keuze had uit Amerikaans, Latin, Azië, Italië, vis en de chef zijn specialist. En vlees natuurlijk! Heeeeerlijk! We hebben ook aan de krab gezeten en mosselen en och man; Ons buikje zat VOL. Nadat we klaar met eten waren, was het alweer avond en zijn we terug gaan lopen. Dat viel niet mee! En de vele uren wakker en actief zijn, het laat naar bed gaan gisteren, de volle maag van het eten en de droge keel van de droogte hier (Las Vegas is immers in de woestijn hè?) maakte dat ik duizelig werd en even moest stoppen voor we verder gingen lopen. Aan de overkant zagen we de hoge water show met hoge fonteinen wat hèel spectaculair moet zijn! Des zei nog: "Zal je net zien als wij er zijn dat het is afgelopen!" En ja hoor, hij had gelijk ;-). Gelukkig had hij nog 1 procent batterij op zijn telefoon om een leuke foto van ons samen en het hotel te maken! We liepen verder, staken de overkant over en wat denk je? Begon het weer! Maar toen was z'n telefoon helemaal leeg en de mijne was het al! Hahaha! Pech dus. ;-)
We gingen onze wandeling voort zetten, want het was toch zeker een half uur lopen en onze voeten wilde echt niet meer! Toen we eindelijk aankwamen bij het hotel probeerde we er nog een gokje op te wagen, maar helaas..
NIKS! En ik maar denken: 'Ik ben uitgekozen tussen de 5000 andere deelnemers aan de actie om naar Californië te mogen gaan, veel pech met werk gehad, dan moet dit misschien wel met een reden zijn!'
Maar dat heb ik denk ik dus verkeerd gedacht, haha.

Wel ben ik dankbaar dat ik deze reis met de liefste man van de wereld heb mogen maken en weet je, daar kan geen miljoen tegenop. Des of een miljoen? Des. :-)
Dus het maakt mij niets uit dat we niet rijk terug naar huis keren.
Morgen onze laatste reis! Door naar San Diego! We blijven hier 2 nachtjes, maar overmorgen moeten we al om 00.00 uur naar LA terug rijden naar het vliegveld, dus die nacht zijn we helaas kwijt.
Dus we gaan nog extra genieten, maar hebben meer dan mooie dingen gezien.

En dat neemt niemand ons af en nemen we mee naar Nederland.
Had het voor geen goud willen missen.

1. Jan Jansen:
    11 oktober 2017
    Je hebt het thuisfront wederom laten genieten van je verhalen over jullie vakantie activiteiten.
  2. Jacco:
    11 oktober 2017
    Leuk verhaal Jo. Heel veel plezier de laatste dagen. Op fb kan ik niet reageren, want ik ben 2 dagen geblokkeerd. Hahaha :-P groetjes.
  3. Marian:
    11 oktober 2017
    Nou Jo , jij hebt ons op een aangename manier op de hoogte gehouden van jullie avontuur, helemaal leuk .
    Groetjes aan Desmond en GENIETEN van de laatste dagen 👋