Hollywood en ID kaarten!

8 oktober 2017

Wat een *** wegen hier in Amerika! Alle borden staan zó slecht aangegeven? Niet normaal. Sta je eerst heulll lang in de file vanuit Los Angeles/Hollywood, staat ook het hotel nog eens raar aangegeven, waardoor we nóg langer onderweg waren! Alle attractie 'To do' parken zijn belachelijk duur, dus we moeten maar kijken wat we hier in Anaheim gaan doen Vandaag!
Wèl hebben we (per toeval) 'The Packing house' ontdekt! Een oud pakhuis met allemaal verschillende eettentjes! Van sushi tot Indiaas tot fast food tot vis en van smoothie tot ijs! Super gezellig en super leuk! Daar hebben we gisteravond wat gegeten. We hadden beiden niet zo'n hele grote trek, dus hebben we het gehouden bij chicken wings en garlic frits. (Dat moet in Nederland ook ingevoerd worden! Is zó lekker!)
Maar.. Ik sla een gedeelte over.. We zijn natuurlijk ook in Hollywood geweest! Daar wilde ik zo graag naar toe. Als klein meisje droomde ik daar al van en nu was het eindelijk zo ver! We hadden al opgezocht wat we er konden gaan doen en hadden besloten dat we wel naar het Hollywood museum konden gaan! We werden ontvangen door een aardige dame op middelbare leeftijd die een iets te witte gezicht van alle poeder make-up had, maar wel erg aardig was. "Where you guys come from?" "Holland." "Oh, i love Holland! Love the haring!" Haha! Komt niet vaak voor dat iemand uit het buitenland onze rauwe populaire vis lekker vind. ;-)
Maar het was leuk.
Best leuk om de originele Marliyn Monroe make up en kleding te zien, of de setting van Silence of the Lambs, of de bokshandschoenen van Rocky! Interessant en de entree prijs was nog te doen :-). Mijn armen zijn goed gekleurd, want geloof het of niet, het was in Hollywood (LA) 38 graden met gevoelstemperatuur van 41! Niet te geloven hè? We zijn bij een lunchroom wat wezen eten (wat jullie wel op Facebook zagen) en daar moest Desmond zijn ID kaart laten zien aan de dame die ons bestelling op kwam nemen en hij om bier vroeg! Hij zat helemaal te stralen! Want voor iemand van 45 jaar oud, is dat natuurlijk een groot compliment ;-). We zijn over de Walk of fame gelopen, terug naar de auto en toen, daar waar ik mijn blog mee ben begonnen, kwamen we in een dikke file terecht en konden we het hotel niet vinden! Velen zullen nu denken: "Joh, boeien, het is toch vakantie?" Klopt, maar doe het eens! Elke dag uren rijden op de wegen van Amerika! Noem mij raar, maar ik vind dat al een hele prestatie waard! En met zo'n hitte, ben je het op een gegeven moment ook zat. Niet dan? Hij doet het in elk geval goed! We waren blij toen we aan kwamen bij het hotel in elk geval. Lekker nog gegeten en daarna gaan slapen. Vandaag willen we waarschijnlijk over (door) Beverly hills gaan rijden! (Ja, daar waar de grote namen van Amerikaanse tv wereld wonen) èn gaan we naar 'Long beach', wat 1 van de meest bekende stranden is van Californië! Kortom, wij vermaken ons wel. ;-)
Geen lange blog ditmaal, maar zoals jullie kunnen lezen en zien, hebben wij het goed naar ons zin. :-)

1. Marian:
    8 oktober 2017
    Blog is lang genoeg Jo , je hebt tenslotte vakantie , maar het leest wel prettig weg .
    Blijf vooral genieten en groetjes aan Desmond 👋